Przyjmowanie i załatwianie skarg i wniosków odbywa się stosownie do zasad określonych w Zarządzeniu nr 94/2019 z dnia 30 grudnia 2019 r. w sprawie organizacji przyjmowania, rozpatrywania skarg i wniosków.

Zarządzenie do pobrania
Zainteresowani w sprawach skarg i wniosków przyjmowani będą przez:
  1. Rektora - pierwsza środa miesiąca w godz. 14.00-15.00;
  2. Prorektor ds. studentów i jakości kształcenia - czwartki (T II) od 8.30 do 9.30
  3. Prorektor ds. nauki i rozwoju - wtorki od 12.00-14.00;
  4. Kanclerza - wtorek, czwartek w godz. 11.00-13.00;
  5. Dyrektorów instytutów:
  6. Dyrektora Instytutu Przyrodniczo-Technicznego – wtorek w godz. 13.00-14.00;
  7. Dyrektora Instytutu Społeczno-Prawnego - wtorek w godz. 11.00-11.30;
  8. Dyrektora Instytutu Zdrowia - wtorek w godz. 11.00-12.00;
  9. Dział Nauczania i Spraw Studenckich    - wtorek w godz. 11.00-17.00; środa-piątek w    godz. 9.00-13.00; 
  10. Inspektora ds. ochrony danych osobowych – wtorek w godz. 12.00-13.00 

Klauzula informacyjna  
  1. Administratorem danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych  Angelusa Silesiusa z siedzibą w Wałbrzychu, ul. Zamkowa 4, kod pocztowy 58-300 Wałbrzych, adres e-mail: biurorektora@ans.edu.pl, tel. + 48 74 6419200, zwany dalej  ANS AS, którą reprezentuje rektor. 
  2. W ANS AS został powołany Inspektor Ochrony Danych Osobowych, dalej IODO, z którym można się skontaktować w sposób następujący: adres korespondencyjny: ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, adres e-mail: IOD@ans.edu.pl
  3. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie w celu rozpatrzenia wniesionej skargi lub wniosku, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z późn. zm.) - Dział VIII. Skargi i wnioski. 
  4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do rozpatrzenia wniesionej skargi lub wniosku, a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r., poz. 217 z późn. zm.). 
  5. Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe: 
  • prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania, 
  • prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne, 
  • prawo żądania od Administratora usunięcia danych, 
  • prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych, 
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, 
  • prawo do przeniesienia danych do innego administratora danych, 
Prawa wymienione w powyższych punktach można zrealizować bezpośrednio poprzez kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (adres podany w pkt 2) lub przez kontakt z uczelnią (adres podany w pkt 1, z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”) 
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących przez Administratora narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO. 
6.Realizacja uprawnień, o których mowa w pkt h) może odbywać się poprzez uprzednie pisemne     wskazanie swoich żądań przesłane na adres Administratora. Dane osobowe mogą być udostępniane przez Administratora tylko i wyłącznie podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa lub umów powierzenia. Kategorie odbiorców danych: partnerzy świadczący usługi techniczne (rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych), firmy niszczące dokumentację. 
7.Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. 
8.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z późn. zm.). Brak podania danych osobowych będzie skutkował pozostawieniem wniesionej skargi lub wniosku bez rozpatrzenia.


Załączniki:

Zarządzenie do pobrania